Tilaus- ja toimitusehdot

Lippua tai muuta internetistä ostettavaa tuotetta koskevat yleiset ehdot.

 Nämä yleiset ehdot ovat voimassa tuotteen tarjoajan, Kallin Hiihtokeskus Oy:n ja asiakkaan, tai muun ostoksen sivustolta tekevän tahon välillä. Tai muiden Kallin Hiihtokeskus Oy:n kanssa nettikaupassa toimivien kumppaneiden välillä. Ehdot ovat voimassa hissilippujen, majoituksen, aktiviteettien ja muiden tuotteiden ja palveluiden, tai niiden yhdistelmän, oston yhteydessä.

Myyjä:
Kallin Hiihtokeskus Oy
Osoite: Kallinkankaantie 169
94400 Keminmaa
Y-tunnus: 2071117-6
Sähköposti: [email protected]
Puhelin:+358 (0) 400 175 347

1. Tilaajan vastuu

Ennen tilauksen tekemistä tilaajan tulee tutustua kyseessä olevaan tuotteeseen ja lukea kaikki sitä koskeva tärkeä informaatio. Tilaaja on vastuussa varmistamaan, että ostos vastaa hänen omia toiveitaan. Tilaaja on myös vastuussa varmistamaan, että tieto vahvistuksessa on yhtenevä tilauksen kanssa.

2. Hissilippu

Hissilipun osto edellyttää SnowCard-älykorttia. Snowcard aktivoituu mennessäsi ensimmäistä kertaa hissiportista. Lippu täytyy käyttää oston yhteydessä valittuna ajankohtana. Kortti on henkilökohtainen ja siitä löytyy kortin numero, jota käytetään nettikaupassa halutun hissilipun lataamiseksi halutulle Snowcardille. 

Jos ostaessa tarvii uuden snowcard-älykortin, ostetun lipun voi ladata snowcardille kuittia vastaan lipunmyyntipisteessämme.

Kypäräpäiset, alle 7-vuotiaat lapset eivät tarvitse hissilippua eivätkä SnowCard-älykorttia, kun he laskevat yhdessä maksavan vanhemman seurassa. Yksin laskeva alle 7-vuotiaskin tarvitsee oman SnowCardin ja hissilipun. 

Kausikortit ovat henkilökohtaisia ja niihin on sähköisesti ladattu käyttäjän kuva. Kausikortin väärinkäyttö johtaa kausikortin menettämiseen.

Noudatamme Suomen hiihtokeskusyhdistyksen (SHKY ry) ja kuluttaja-asiamiehen laatimia hiihtokeskuspalveluja koskevia yleisiä sopimusehtoja: www.ski.fi/hiihtokeskuspalveluiden-sopimusehdot/

3. Tilauksen toimeenpano

Suoritettuasi tilauksen ja maksun onnistuneesti saat kuitin sähköpostiisi. Kuitti sisältää kaikki tilauksesi yksityiskohdat. Ostaja on velvollinen tarkistamaan kuitin tietojen paikkansapitävyyden.

Tilausta ei ole suoritettu loppuun, eikä se ole voimassa seuraavissa tapauksissa: Tilaaja ei ole vastaanottanut kuittia tai tilausvahvistusta sisältävää sähköpostia. Korttimaksu ei ole mennyt läpi syystä tai toisesta ja maksaminen on epäonnistunut. Maksu ei ole oikean suuruinen tai se ei ole vähentynyt maksajan tililtä. Näistä syistä tuotteen varaus poistuu, eikä kauppa ole voimassa.

Jos olet epävarma, onko kauppa onnistunut, ota yhteyttä [email protected]

4. Maksu

Henkilökohtaisia tietojasi tai luottokortinnumeroasi ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarnanäkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna:lla on maksulaitoksen toimilupa. Klarnan tiedot näkee Klarnan omasta palvelusta. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/user

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

5. Palautusoikeus

Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai peruuttaa kuin sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan. Lisätietoja asiakkaan oikeudesta hyvitykseen löydät: www.ski.fi/hiihtokeskuspalveluiden-sopimusehdot/